Згідно з діючими нормами законодавства, косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну (джерело)
Але ж ми завжди намагаємося знайти спільну мову з нашими покупцями
• Якщо помилково вами було оформлено не той продукт/передумали, він може бути замінений/повернутий, якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
- Не пройшло 14 днів з моменту купівлі товару
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п’яти днів з моменту отримання товару магазином.
Всі відправки в даному випадку організовуються за рахунок одержувача.
Якщо при отриманні товару у вас виникли питання щодо цілісності упаковки або продукції, повідомте про це відразу ж вашого менеджера, бажано не забираючи товар з відділення. Ми відразу вирішимо ваше питання. Всі посилки застраховані перевізником, тож в такому випадку має бути складений відповідний акт.
• Якщо помилково вам було доставлено не той продукт/не вистачає продукту з замовлення/ ви помітили якийсь заводський брак (що має бути відразу задокументовано при отриманні у відділенні Нової пошти з фотофіксацією), ми звичайно виправимо помилку в найкоротші терміни за рахунок Продавця.
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом 3 днів з моменту отримання товару магазином.
Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.