Оформлення замовлення
Після отримання нами вашого замовлення (протягом 30 хвилин у робочий час) з вами обов’язково зв’яжеться менеджер (вказуйте, наскільки це можливо, мобільний телефон) для уточнення деталей, без погодження з вами нічого нікуди доставлятися не буде.
При оплаті безготівково обов’язково зберігайте скрін оплати, чек або квитанцію.
Оформити замовлення за телефоном Ви можете зателефонувавши:
073-009-03-17 – Ірина (TENTEN, H-Tokyo, BB|One)
098-009-03-17 – Світлана (TENTEN, H-Tokyo, BB|One)
096-055-05-26 – Алла (TENTEN, Result)
Замовлення по телефону приймаються понеділок-п’ятниця з 9.00 до 18.00 щоденно
Оформити замовлення електронною поштою:
Ви можете надіслати нам своє замовлення електронною поштою info(собачка)tenten.ua, наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Умови доставки
Термінова доставка кур’єром по Києву можлива за рахунок отримувача за попереднім погодженням з менеджером.
УВАГА! При замовленні товару на суму від 2000 грн. – доставка по Києву та Україні безкоштовна до відділення Нової пошти одержувача.
УВАГА! Доставка по Києву та Україні здійснюється службою Нова пошта до відділення одержувача. Міста, куди здійснюється доставка, терміни доставки та тарифи уточнюйте на сайті Нової Пошти. Нова Пошта – доставка до обл.центрів наступного дня, райцентри – через день; ).
Дні відвантажень: понеділок – п’ятниця. При замовленні та оплаті (у разі передоплати на картку) до 12.00 відвантаження здійснюється день у день у зазначені дні.
Можлива оплата післяплатою (при отриманні) – у цьому випадку компанія-перевізник візьме з вас комісію за пересилання грошей (20грн+2% від суми замовлення).
Також можлива передоплата 100% на безготівковий рахунок (наш менеджер відправить вам повідомлення з реквізитами для оплати), або оплата через систему Liqpay або Monopay безпосередньо на сайті.
Доставка за кордон можлива і здійснюється за погодженням одним із перевізників: Нова пошта або Meest Express за рахунок одержувача протягом 3-х робочих днів з моменту замовлення та оплати продукції.
Оплата замовлення
Ми приймаємо оплату:
• післяплата – у гривні у відділенні Нової Пошти при отриманні вами товару (готівкою або карткою)
• безготівковий платіж (якщо ви хочете сплатити товар цим способом, виберіть цей пункт, роблячи замовлення – отримайте смс з реквізитами для оплати)
• оплата карткою на сайті через сервіси Liqpay або Monopay
Повернення/обмін товару:
Згідно з діючими нормами законодавства, косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну (джерело)
Але ж ми завжди намагаємося знайти спільну мову з нашими покупцями
• Якщо помилково вами було оформлено не той продукт/передумали, він може бути замінений/повернутий, якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
- Не пройшло 14 днів з моменту купівлі товару
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п’яти днів з моменту отримання товару магазином.
Всі відправки в даному випадку організовуються за рахунок одержувача.
Якщо при отриманні товару у вас виникли питання щодо цілісності упаковки або продукції, повідомте про це відразу ж вашого менеджера, бажано не забираючи товар з відділення. Ми відразу вирішимо ваше питання. Всі посилки застраховані перевізником, тож в такому випадку має бути складений відповідний акт.
• Якщо помилково вам було доставлено не той продукт/не вистачає продукту з замовлення/ ви помітили якийсь заводський брак (що має бути відразу задокументовано при отриманні у відділенні Нової пошти з фотофіксацією), ми звичайно виправимо помилку в найкоротші терміни за рахунок Продавця.
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом 3 днів з моменту отримання товару магазином.
Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.